Hvad gør du, hvis du får et ildebefindende, mens du er ude at gå en tur

Hvad gør du, hvis du får et ildebefindende, mens du er ude at gå en tur

Det siges, at en lang gåtur er godt for helbredet.

Men hvad nu, hvis du er bange for at få et ildebefindende, mens du er ude at gå, eller at du har det ubehageligt med tanken om at være alene i en park eller en skov, hvor ingen vil kunne hjælpe dig, hvis du pludselig får det dårligt?

Det er netop med henblik på at forebygge disse situationer, at vi i CEKURA har et nødkald, som virker både udendørs og indendørs og som har indbygget en stedspositionering, således at vi i CEKURA kan se, hvor du befinder dig, hvis du får det dårligt og trykker på nødkaldet. På denne måde kan vi rekvirere hjælp til præcis det sted, hvor du er.

I CEKURA er vi på vagt 24 timer i døgnet alle ugens dage. Når du trykker på nødkaldet, går der nogle få sekunder og så er du i kontakt med en af CEKURAs sundhedsfaglige medarbejdere, og vi bliver på linjen indtil vi er helt sikre på, at du har fået den rette hjælp.

Hvad koster et nødkald

Et nødkald fra CEKURA koster 99 kroner om måneden, og derudover betaler man et engangsbeløb for oprettelsen på 1.495 kroner.

I hele december måned giver vi dog 600 kr. i rabat på engangsbeløbet.

Nødkaldet er på størrelse med en tændstikæske, og man kan bære det om halsen, i lommen eller i bæltet.

mand med cekuras nødkald i bæltet

Hvad er fordelen ved et nødkald frem for en mobiltelefon?

Et nødkald er godt at have, hvis du ved, at du kan komme ud for en situation, hvor du hurtigt får brug for hjælp. Med et nødkald skal du blot trykke på én knap, og så er du straks i forbindelse med sundhedsfagligt personale, som ved, hvor du befinder dig, og som derfor hurtigt og professionelt kan rekvirere hjælp. Hvis du ønsker det, kan du aftale med CEKURA, at vi underetter dine pårørende, hvis der skulle ske dig noget.

I CEKURA leverer vi nødkald både til private borgere og til kommuner, og vi har derfor meget stor erfaring i at håndtere nødkald hurtigt og effektivt – du er derfor altid i gode hænder, når du har et nødkald hos CEKURA.

For at få mere information om et nødkald fra CEKURA kan du kontakte os på telefon

32 31 60 50

eller ved at skrive til os på

mail@cekura.dk