Skema til udfyldelse for at oprette en IT ticket på sagen
Bestilling foretaget af: —Vælg venligst en mulighed—Andreas (ANR)Canan (CAN)Gurli (GUR)Helle (HEH)Nabila (NAH)Nargis (NAA)Roberto (RCC)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Troels (TAV)Trine (TBH)Trine (TBN)Shazad (SHM)ANS
Bestillingen omhandler reparation af: —Vælg venligst en mulighed—Tryghedsalarm (GSM) - Climax-1052Tryghedsalarm (PSTN) - Med01Safemate - GPSCEKURA GO - GPSTryghedsalarm (GSM) - Climax-MX3CEKURA Watch
Notér CSID på boksen nedenfor (4-cifre)*
Notér Safematens ID nummer nedenfor (findes bag på enheden)*
Notér CEKURA GO's IMEI nummer nedenfor (findes på siden af enheden)*
1. Brugeroplysninger Kundenr. (Microkey-ID)*
3. Øvrig information
Beskrivelse af fejl på enhed til IT >
Evt. vedhæftning af fil eller billede
4. Tryk "send" for at sende skemaet direkte til IT helpdesk. Du modtager en kopi i cekurab2b-indbakken
5. Læg enheden ind til IT.
Δ