CEKURA i TV2 – derfor er nødkaldet livsvigtig
Hjælp med et tryk overalt
Tryk på din alarm
Kontakt på få sekunder
Hjælp tilkaldes straks
Vi har altid de nyeste og sikreste nødkald …
Det bliver vi tit spurgt om
Kan jeg altid være sikker på at få hjælp?
Ja. Hos CEKURA har vi den politik, at vi aldrig lægger på før vi er helt sikre på, at du er i trygge hænder.
Kan CEKURA bruges som overfaldsalarm?
Vi er eksperter i at håndtere nødsituationer – herunder også overfald. Hvis du ved, at du ikke vil have tid til, eller mulighed for at fortælle os hvad der er sket, kan vi på forhånd aftale en handlingsplan, hvor vi for eksempel sender hjælp til din nøjagtige position når du trykker på alarmsenderen.
Koster det kun 99 kr. om måneden?
Ja, prisen er 99 kr. om måneden så længe du er kunde. For 99 kr. om måneden er du tilknyttet CEKURA Tryghedscenter døgnet rundt, og skulle der ske noget, besvarer vi altid dit nødkald inden for få sekunder.
Vi har dog også andre tryghedspakker. Vi kan blandt andet hjælpe dig med medicinpåmindelser, påmindelser om lægetider, strukturering af dagen og ikke mindst tryghedssamtaler hvis du er nedtrykt, lider af angst eller depression.
Kontakt os på 32 31 60 50 og hør, hvad vi kan hjælpe dig med.
Hvad nu hvis jeg har det for dårligt til at tale når jeg trykker på nødkaldet?
Når du trykker på nødkaldet kommer dine informationer og din position automatisk frem på vores skærm. Vi vil forsøge at få kontakt med dig. Hvis dette ikke lykkes, sender vi automatisk hjælp til din position.
Skal man bo i en bestemt kommune for at være tilknyttet CEKURA?
Nej, vi har brugere fordelt over hele Danmark og du kan være tilknyttet CEKURA uanset hvor du bor.
Hvorfor skal jeg betale depositum for lån af nødkaldet?
CEKURAs alarmsender ”CEKURA-GO” er den nyeste generation af alarmsendere og er nem og sikker at bruge.
Når vi låner alarmsenderen ud, opkræver vi et depositum på 500 kr. som en garanti på, at vi får alarmsenderen retur hvis man på et tidspunkt vælger ikke at være kunde hos CEKURA længere.
Ved returnering af alarmsenderen får man sine 500 kr. tilbage.
Hvorfor skal jeg betale for at blive oprettet?
Enhver tryghedsalarm fra CEKURA bliver tilpasset dig personligt. Det betyder at når vi opretter dig som kunde, får du din egen profil hos os med dine sundhedsoplysninger, som du vælger at give os og som vi bruger i forbindelse med at tilkalde hjælp. Under sundhedsoplysninger hører bl.a. sygdomme, allergier, og andet, som vi skal være opmærksomme på, når du har brug for akut hjælp. Derudover kan vi, hvis dette ønskes, registrere kontaktoplysninger på dine pårørende og naboer så du på denne måde får hurtigere hjælp. Hvis du har et kæledyr, kan du også oplyse dette til CEKURA, så dit kæledyr kommer i gode hænder hos Dyreværnet mens du er ude af stand til at passe det.
Oprettelsen på 499 kr. betales derfor for den personlige indstilling af alarmsenderen.
Oprettelsen er en engangsudgift og herefter betales en månedlig abonnement fra 99 kr. så længe man ønsker at være kunde.
Sådan vil vi hjælpe dig
Bestil inden 1. juli og betal kun 499 kr. 99 kr. i oprettelse
Ring eller udfyld formularen og få hjælp til at finde et abonnement, der passer lige til dig.
Oplys koden TRYGIAALBORG når du ringer.
Tlf 32 31 60 50
Du giver hermed CEKURA tilladelse til at kontakte dig med information om nødkald. Du forpligter dig ikke til at købe ved at oplyse din mail og telefonnummer. CEKURA indsamler og anvender dine persondata til brug for at kontakte dig. Hvis du alligevel ikke vil kontaktes, kan du give os besked på 32 31 60 50 eller på mail@cekura.dk. Find yderligere info i vores Privatpolitik