Vigtigt: Vores hjemmeside er under opbygning. Derfor kan man i øjeblikket ikke bestille via vores hjemmeside. I kan bestille eller få rådgivning om vores produkter ved at ringe på tlf. 32 31 60 50 eller skrive på mail@cekura.dk Bemærk at alarm- og nødkaldsfunktioner ikke er påvirket af dette.
Vigtigt: Vores hjemmeside er under opbygning. Derfor kan man i øjeblikket ikke bestille via vores hjemmeside. I kan bestille eller få rådgivning om vores produkter ved at ringe på tlf. 32 31 60 50 eller skrive på mail@cekura.dk Bemærk at alarm- og nødkaldsfunktioner ikke er påvirket af dette.

Vores Døgnbemandede Call Center  

Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarne og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af telefoner.

[rtbs name=”erhverv-doegnbemandet-call-center”]

I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.

Døgnbemandet Call Center  

Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.

  • Servicetelefon
  • Telefonomstilling
  • Telefonsupport

I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.

Vi besvarer alle henvendelser på under 30 sekunder

– og dette er uanset tid på døgnet

Vi besvarer alle henvendelser indenfor 30 sekunder

Få pris på callcenter-løsning

Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder. 

Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så vi sammen kan tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe netop jer.  

Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse. 

Med venlig hilsen
CEKURA A/S

– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50 

Få pris på callcenter-løsning

Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.  

Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse. 

Med venlig hilsen
CEKURA A/S

– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50

Vores Døgnbemandede Vagtcentral 

Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger.

[rtbs name=”erhverv-doegnbemandet-vagtcentral”]

Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.

Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.

Døgnbemandet Vagtcentral 

Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger, såsom:

  • Forvagt service
  • Bagvagt service
  • Overvågning service
  • Vagtkørsel service

Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.

Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.

Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt

– alle med rettidig omhu

Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt

Vores Ubemandede Vagtcentral  

Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.

[rtbs name=”erhverv-ubemandet-vagtcentral”]

Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.

Ubemandet Vagtcentral  

Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.

  • Alarmering via telefonopkald
  • Alarmering via tekstbedsked
  • Alarmering via e-mail
  • Alarmering via app (2. halvår 2023)
  • Alarmering via sirene/lys signal

Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.