Døgnbemandet Vagtcentral
Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger, såsom:
- Forvagt service
- Bagvagt service
- Overvågning service
- Vagtkørsel service
Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.
– alle med rettidig omhu
Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt
Vores Ubemandede Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
Vagtcentralen sørger for at alarmere ønskede modtagere via opkald på deres telefoner. Ved besvarelse af alarmerne får modtager straks at vide, hvilken alarmenhed som er aktiveret og har I også tilvalgt vores zoneløsning vil der også gives besked om placering.
Nogle af de mange muligheder ved denne service:
- Alarmopkald foretages til én modtager af gangen i prioriteret røkkefølge
- Alarmopkald foretages til op imod 4 alarmlister af gangen
- Giver mulighed for at at definere modtagere på forskellige tider af døgnet
- Giver mulighed for at åbne for tovejs kommunikation med alarmenhed
- Giver mulighed for at kombinere med bagvagt service - se mere under den døgnbemandede vagtcentral
- Giver mulighed for at kombinerer med alarmnotificering via tekstbeskeder - se mere under SMS fanen
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen sørger for at alarmere ønskede modtagere via tekstbeskeder. Tekstbeskeder vil som standard indeholde information om, hvilken alarmenhed som er aktiveret og har I også tilvalgt vores zoneløsning vil der også være information om placering. Derudover angives dato og tid for alarmaktivering.
Nogle af de mange muligheder ved denne service.
- Tekstbeskeder sendes til én eller flere modtagere af gangen
- Tekstbeskeder kan for samme alarm gensendes flere gange
- Giver mulighed for at kombinere med alarmnotificering via opkald - se mere under "opkald" fanen
- Giver mulighed for at kombinere med forvagt service - se mere under den døgnbemandede vagtcentral
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen sørger for at alarmere ønskede modtagere via fremsendelse af mail. Mailen vil som standard indeholde information om, hvilken alarmenhed som er aktiveret og har I også tilvalgt vores zoneløsning vil der også være information om placering. Derudover angives dato og tid for alarmaktivering.
Nogle af de mange muligheder ved denne service.
- Mail sendes til én eller flere modtagere af gangen
- Giver mulighed for at kombinere med alarmnotificering via opkald - se mere under "opkald" fanen
- Giver mulighed for at kombinere med forvagt service - se mere under den døgnbemandede vagtcentral
Kontakt os for mere information her
NYHED - kommer andet halvår 2023 Vagtcentralen sørger for at alarmere ønskede modtagere via vores alarm applikation. I applikationen kan ses hvornår og hvilken alarmenhed som er aktiveret. Nogle af de mange muligheder ved denne service:
- App vil både blive tilgængelig i Apple Store og Google Play
- Der gives besked til én modtager af gangen
- Mulighed for at at definere modtagere på forskellige tider af døgnet
- Giver mulighed for at åbne for tovejs kommunikation med alarmenhed
- Giver mulighed for at kombinere med bagvagt service - se mere under den døgnbemandede vagtcentral
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen sørger for at aktivere lys og/eller sirene på lokationen når en alarm aktiveres hos jer. Lys og/eller sirenen vil være tændt i en foruddefineret periode, hvorefter den automatisk slukker igen.
Nogle af de mange muligheder ved denne service.
- Giver mulighed for at kombinere med de øvrige muligheder for alarmnotificering hos den ubemandede vagtcentral.
- Giver mulighed for at kombinere med både forvagt- og bagvagtservice - se mere under den døgnbemandede vagtcentral
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
Ubemandet Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
- Alarmering via telefonopkald
- Alarmering via tekstbedsked
- Alarmering via e-mail
- Alarmering via app (2. halvår 2021)
- Alarmering via sirene/lys signal
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
– og dette er uanset tid på døgnet
Vi besvarer alle henvendelser indenfor 30 sekunder
Vores Døgnbemandede Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
Giv jeres kunder den bedste service ved altid at sikre at der ikke ringes forgæves. Undgå ligeledes at jeres kunder skal vente i telefonkø og måske lægge på før de kommer igennem til jer. Vi besvarer alle opkald når I selv har for travlt til at besvare opkaldene, eller hvis der bliver ringet udenfor jeres normale telefontider. Vi viderestiller eller tager imod besked.
Kontakt os for mere information her
Spar penge på dyre telefonanlæg og personale og lad os være jeres reception. Vi viderestiller opkald til rette modtager. Er I optaget, så tager vi imod en besked som sendes videre til jer straks.
Kontakt os for mere information her
Vi hjælper jeres kunder når I ikke selv har tid til basissupporten - også udenfor jeres normale telefontider. I skal blot hjælpe os med oplæringen således at vi kan besvare forespørgsler fra jeres kunder hurtigt korrekt og fyldestgørende. På denne måde kan vi aflaste jer og give jeres kunder en rigtig god betjening.
Kontakt os for mere information her
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Døgnbemandet Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
- Servicetelefon
- Telefonomstilling
- Telefonsupport
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Få en uforpligtende samtale
Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder.
Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så I sammen kan tage en snak om hvordan vi kan hjælpe netop jer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S
– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50
En uforpligtende samtale
Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S