Døgnbemandet Vagtcentral
Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger, såsom:
- Forvagt service
- Bagvagt service
- Overvågning service
- Vagtkørsel service
Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.
– alle med rettidig omhu
Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt
Vores Ubemandede Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
[rtbs name=”erhverv-ubemandet-vagtcentral”]
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
Ubemandet Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
- Alarmering via telefonopkald
- Alarmering via tekstbedsked
- Alarmering via e-mail
- Alarmering via app (2. halvår 2021)
- Alarmering via sirene/lys signal
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
– og dette er uanset tid på døgnet
Vi besvarer alle henvendelser indenfor 30 sekunder
Vores Døgnbemandede Call Center
Callcentret er vores udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af telefoner – herunder besvarelse af opkald fra kunder, og teknisk support til kunderne.
- Servicetelefon
- Telefonomstilling
- Teknisk support
I skal vælge denne service hvis I ønsker at en venlig medarbejder besvarer opkald fra jeres kunder med det samme – døgnet rundt. Vi kan hjælpe med alt fra almindelige forespørgsler til mere avanceret teknisk support.
[rtbs name=”erhverv-doegnbemandet-call-center”]
Døgnbemandet Call Center
Callcentret er vores udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af telefoner – herunder besvarelse af opkald fra kunder, og teknisk support til kunderne.
- Servicetelefon
- Telefonomstilling
- Teknisk support
I skal vælge denne service hvis I ønsker at en venlig medarbejder besvarer opkald fra jeres kunder med det samme – døgnet rundt. Vi kan hjælpe med alt fra almindelige forespørgsler til mere avanceret teknisk support.
Få en uforpligtende samtale
Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder.
Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så I sammen kan tage en snak om hvordan vi kan hjælpe netop jer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S
– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50
En uforpligtende samtale
Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S