Skema til udfyldelse for at oprette IT ticket på anonymisering af opsagt kunde
1. Generelle oplysninger
Udfyldt af*: —Vælg venligst en mulighed—Allan (ALW)Andreas (ANR)Asbjørn (ASD)Benjamin (BEN)Daulphin (DAR)David (DTR)Gurli (GUR)Helle (HEH)Katrine (KPR)Nargis (NAA)Pernille (PBB)Roberto (RCC)Signe (STE)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Ansnei (ANS)
Dato for udfyldelse*:
2. Oplysninger om kunde der skal anomymiseres:
Kundenr (MKID)*:
onlinedato*:
offlinedato*:
Kendte telefonnumre til kunde (både mobil og fastnet)*:
Sidste kendte telefonummer i nødkaldsustyr (både PSTN, GSM og GPS udstyr)*:
3. Bekræftelse og eventuelt øvrigt:
Evt. besked til IT:
Jeg bekræfter at anonymisering af kunden er foretaget jf. proces i både Microkey og Salesforce
4. Tryk "send" for at sende skemaet direkte til IT helpdesk.
Δ