Skema til udfyldelse for at oprette IT ticket på henvendelser vedr. kommunens nødkaldsløsning
Henvendelse modtaget af*: —Vælg venligst en mulighed—Allan (ALW)Asbjørn (ASD)Benjamin (BEN)David (DTR)Gurli (GUR)Helle (HEH)Joshua (JON)Nargis (NAA)Olivia (OWD)Philip (PHI)Roberto (RCC)Signe (STE)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Ansnei (ANS)
Navn på indringer*:
Telefonnumer på indringer*:
Angiv tidspunkt for opkald*:
Angiv kommunen henvendelsen drejer sig om*: —Vælg venligst en mulighed—Fanø KommuneKøbenhavns KommuneSvendborg Kommune
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Fanø PlejecenterNordby hjemmeplejeSønderho hjemmepleje
Angiv bolignummer (for plejecenteret) eller borgers navn (for hjemmeplejen):
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Håndværkerforeningen
Angiv bolignummer og evt. afdelingsnavn:
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Hjemmeplejen
Angiv bolignummer (plejecentrene) eller borgers navn (hjemmeplejen):
Indringers NEXUS shortname (6 bogstaver):
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Caroline AmalieHesselager
Angiv bolignummer og evt. afd. (plejecentrene) eller borgers navn (hjemmeplejen):
Beskrivelse af hvad henvendelsen drejer sig om*
Er henvendelsen akut*? —Vælg venligst en mulighed—Nej, fejlretning kan vente til næstekommende hverdagJa, der ønskes IT-aktivering for straks fejlretning Er IT-vagten aktiveret ved opkald udenfor åbningstid (hverdage mellem 08-17)? —Vælg venligst en mulighed—NejJa, YasarJa, Per
4. Tryk "send" for at sende skemaet direkte til IT helpdesk. Du modtager en kopi i cekurab2b-indbakken
Δ