Skema til udfyldelse for at oprette IT ticket på henvendelser vedr. kommunens nødkaldsløsning
Henvendelse modtaget af*: —Vælg venligst en mulighed—Andreas (ANR)Asbjørn (ASD)Gurli (GUR)Helle (HEH)Klaus (KLB)Nabila (NAH)Nargis (NAA)Pernille (PBB)Roberto (RCC)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Allan (ANS)
Navn på indringer*:
Telefonnumer på indringer*:
Angiv tidspunkt for opkald*:
Angiv kommunen henvendelsen drejer sig om*: —Vælg venligst en mulighed—Fanø KommuneKøbenhavns KommuneSvendborg KommuneVallensbæk Kommune
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Fanø PlejecenterNordby hjemmeplejeSønderho hjemmepleje
Angiv bolignummer (for plejecenteret) eller borgers navn (for hjemmeplejen):
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—Dortheagården (rehabilitering Bispebjerg)HåndværkerforeningenRehabilitering EmdrupSolterasserne
Angiv bolignummer og evt. afdelingsnavn:
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—HjemmeplejenHøjstruphaveRønnebo
Angiv bolignummer (plejecentrene) eller borgers navn (hjemmeplejen):
Indringers NEXUS shortname (6 bogstaver):
Angiv område: —Vælg venligst en mulighed—AadalenAldersroBryghuset/Bryggerlunden (demensbyen)Caroline AmalieChristinedalDamgaardenFrøavlenGudbjergHesselagerHjemmepleje ØstHjemmepleje VestOllerupStenstrupTaasingeVindeby PilevejThurøhusTrollemoseTrollehøjWandallshaven
Angiv bolignummer og evt. afd. (plejecentrene) eller borgers navn (hjemmeplejen):
Beskrivelse af hvad henvendelsen drejer sig om*
Er henvendelsen akut*? —Vælg venligst en mulighed—Nej, fejlretning kan vente til næstekommende hverdagJa, der ønskes IT-aktivering for straks fejlretning Er IT-vagten aktiveret ved opkald udenfor åbningstid (hverdage mellem 08-17)? —Vælg venligst en mulighed—NejJa, YasarJa, Per 4. Tryk "send" for at sende skemaet direkte til IT helpdesk. Du modtager en kopi i cekurab2b-indbakken
Δ