Skema til udfyldelse når der modtages en opsigelse eller fortrydelse fra kunder.
Behandlet af:* —Vælg venligst en mulighed—Canan (CAN)Gurli (GUR)Hanan (HAS)Helle (HEH)Julia (JUP)Melanie (MES)Nabila (NAH)Nargis (NAA)Roberto (RCC)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Troels (TAV)Trine (TBN)Samiha (SAM)
Deaktiveringen vedrører kunde nummer:*
Kundenavn:*
Kunde telefon nummer:*
Hvad omhandler deaktiveringen:* —Vælg venligst en mulighed—OpsigelseFortrydelse
Vælg begrundelse deaktivering:* —Vælg venligst en mulighed—Ukendt (ikke specificeret)Afgået v. døden (MORS)Kommunalt nødkaldFlyttet på plejehjemDøende/hospice/hospitalIkke brug for serviceØkonomiske årsagerUtilfreds med serviceLukket grundet manglende betalingTest person nedtaget
Online dato er:
Offline dato er:*
5. Eventuelt besked Besked
6. Tryk "send" for at sende.
Δ