Skema til udfyldelse når der modtages en opsigelse eller fortrydelse fra kunder.
Behandlet af:* —Vælg venligst en mulighed—Allan (ALW)Asbjørn (ASD)Benjamin (BEN)Daulphin (DAR)David (DTR)Gurli (GUR)Helle (HEH)Nargis (NAA)Olivia (OWD)Pernille (PBB)Roberto (RCC)Signe (STE)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Ansnei (ANS)
Deaktiveringen vedrører kunde nummer:*
Kundenavn:*
Kunde telefon nummer:*
Hvad omhandler deaktiveringen:* —Vælg venligst en mulighed—OpsigelseFortrydelse
Vælg begrundelse deaktivering:* —Vælg venligst en mulighed—Ukendt (ikke specificeret)Afgået v. døden (MORS)Kommunalt nødkaldFlyttet på plejehjemDøende/hospice/hospitalIkke brug for serviceØkonomiske årsagerUtilfreds med serviceLukket grundet manglende betalingTest person nedtaget
Online dato er:
Offline dato er:*
5. Eventuelt besked Besked
6. Tryk "send" for at sende.
Δ