Er du til salg og service
– og er du lidt IT-nørdet

Kom med på rejsen sammen med os, hvor vi skaber tryghed og omsorg for alle i Danmark.

Vi er en ung, dynamisk og sammentømret dansk virksomhed, hvor godt kollegaskab, ansvarlighed og et sjovt arbejdsmiljø er en vigtig del af dagligdagen – og hos os får du fantastiske kolleger i en flad organisation, hvor du er med til at skabe rammerne i din dagligdag, så vi giver vores kunder det bedste af det bedste.

 

Vi tilbyder service og produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre – både i eget hjem og udenfor døgnet rundt, året rundt. Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. CEKURA tilbyder en service som bygger på tillid, erfaring og empati.

 

Stillingen
Vi søger en Tryghedsrådgiver med interesse for IT, first-line-support til kolleger og kunder med diverse opsætninger, installationer og oprettelser. Du tager ansvar for at produkter og systemer er gennemtestet og klar til brug – og fungerer efter en eventuel fejlrettelse.

Du er nok heller ikke bange for at genstarte en server og assistere vores IT-afdeling med forskellige installationer – og indgå i vores vagtordning.

Hos os er du med til at præge din hverdag i et uformelt og professionelt miljø, hvor vore kunders tryghed og sikkerhed har førsteprioritet.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Besvare og behandle alarmopkald i Tryghedscentret fra borgere som har brug for hjælp – det kan være hjemmepleje, lægevagt, ambulance eller den tryghedsskabende samtale.
  • Outbound salg til potentielle kunder. Som har vist interesse i vores produkter via vores kampagner og sociale medier.
  • Forskellige administrative opgaver.
  • Indgå I IT-vagtordning
  • Assistere vores IT-afdeling med forskelligartede opgaver
  • Kundebesøg i IT-regi.
  • Teste nye produkter og deltage i oplæring af kolleger.

 

Kvalifikationer

  • Du har gerne erfaring fra callcenter.
  • Du har måske siddet i en IT Helpdeskfunktion (ikke et krav).
  • Du har måske en sundhedsfaglig baggrund (ikke et krav).
  • Du har forståelse og empati – også til den helt svære samtale.
  • Du er psykisk stærk og robust.
  • Du er fleksibel og kan arbejde på alle døgnets timer.
  • Du er rutineret bruger i Office pakken.
  • Du kan holde mange bolde i luften og arbejde i 8-10 systemer på samme tid.
  • Du er flydende i dansk skrift og tale og kan begå dig på engelsk.
  • Du skal have kørekort (kategori B – almindelig bil).

Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs i hele organisationen – og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område.
Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø.

Det er en fuldtidsstilling og arbejdsstedet er Amagerbrogade 41, 2300 København S. For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Allan Hotchkiss på telefon 27789999 eller nedenstående mail alho@cekura.dk.

Ansøgning og CV sendes snarest muligt til alho@cekura.dk