Alarmhåndtering af CEKURA vagtcentral
Ved opstået hændelse, trykker brugeren på alarmknappen, hvorpå der sendes en besked til vagtcentralen, som indeholder brugerens identitet og position. Samtidig foretages der et opkald til vagtcentralen, så operatøren kan høre, hvad der sker og også tale med brugeren. Afhængigt af omstændighederne sørger operatøren for, at der ydes passende hjælp.
Yderligere oplysninger om den aftalte alarmhåndtering leveres på forhånd til vagtcentralen. På den måde kan operatøren beslutte, hvilke foranstaltninger der skal træffes. Operatøren bliver altid på linjen indtil hjælpen ankommer hvis brugerne ønsker dette. Når situationen er løst sørger vagtcentralen ligeledes for afslutning af alarmen, og enheden er straks klar til brug igen
Alarmhåndtering af eget personale via telefonen
Ved opstået hændelse, trykker brugeren på alarmknappen, hvorefter alarmmodtageren på sin telefon kan se, hvor brugeren befinder sig via den fremsendte tekstbesked. Samtidig foretages der et opkald til modtageren, så modtager kan høre hvad der sker og også kommunikere med bruger.
Afslutning af alarmen foretages nemt på modtagertelefonen ved at trykke ”9” og enheden er straks herefter klar til brug igen.
Vagtcentral
Cekura GO
Bærbar alarm til både indendørs og udendørs brug Gør brug af nyeste teknologi indenfor alarmudstyr Indbygget højttaler og mikrofon for tovejs-kommunikation Indbygget faldsensor (valgfrit) Robust og vandafvisende (IP65 certificeret) Forbedret positionering via WIFI og GPS teknologierne Gør brug af 4G/LTE rapportering Standby tid op til 64 timer i aktiv tilstand Døgnovervågning af drift ved tilkobling til vagtcentral
Alle vores sikkerhedsløsninger tilpasses individuelt til hver enkelt kundes behov. Har du lyst til at vide mere om CEKURA’s sikkerhedsalarm, så kontakt os til en uforpligtet snak. Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.