Hvorfor svarer mor ikke telefonen?

Er far okay ude i sommerhuset?

Hvis du har en nær ældre pårørende, kender du uden tvivl disse bekymringer. Især hvis helbredet hos den du holder af ikke er, som det var før.

Med vores personlige tryghedsrådgivere får vi straks besked, hvis noget pludseligt er galt.

Hvorfor svarer mor ikke telefonen?

Er far okay ude i sommerhuset?

Hvis du har en nær ældre pårørende, kender du uden tvivl disse bekymringer. Især hvis helbredet hos den du holder af ikke er, som det var før.

Med vores personlige tryghedsrådgivere får vi straks besked hvis noget pludseligt er galt.

Jeres personlige tryghedsrådgiver – døgnet rundt

– I får jeres egen personlige tryghedsrådgiver, som med det samme ved, hvis noget er galt – døgnet rundt. Og Ikke kun i nødstilfælde, men også:

Straks svar ved tryk på nødkaldet. Vi kan se lokationen, tale i nødkaldet og rekvirere hjælp – døgnet rundt

Opkald flere gange om dagen for at høre om alt er ok – hvis dette ønskes

Mulighed for påmindelser om medicin og andre vigtige ting

Vi kan også kontakte pårørende i en nødsituation

Jeres personlige tryghedsrådgiver – døgnet rundt

– I får jeres egen personlige tryghedsrådgiver, som med det samme ved, hvis noget er galt – døgnet rundt. Og Ikke kun i nødstilfælde, men også:

Opkald flere gange om dagen for at høre om alt er ok

Påmindelser om medicin og andre vigtige ting

Vi kan også kontakte pårørende

Opkald flere gange om dagen for at høre om alt er ok

Påmindelser om medicin og andre vigtige ting

Vi kan også kontakte pårørende

Her er jeres personlige tryghedsrådgiver

Vi kan altid se, at det er din mor eller far, der kontakter os, fordi de hos os får deres egen personlige profil med alle vigtige oplysninger. Og vi kan endda også se, hvor de befinder sig, hvis de ikke er hjemme, når de trykker på deres nødkald. Derfor kan vi altid lynhurtigt fremsende den rette assistance til der, hvor de er – og på denne måde spare livsvigtig tid.

Her er jeres personlige tryghedsrådgiver

Vi kan altid se, at det er din mor eller far, der kontakter os, fordi de hos os får deres egen personlige profil med alle vigtige oplysninger. Og vi kan endda også se, hvor de befinder sig, hvis de ikke er hjemme, når de trykker på deres nødkald. Derfor kan vi altid lynhurtigt fremsende den rette assistance til der, hvor de er – og på denne måde spare livsvigtig tid.

Alt hvad I behøver for at komme i gang

Let og lille nødkald. Kan bæres diskret om halsen, i lommen eller i tasken. Der er mikrofon og højttaler, således at du med ét enkelt tryk er i kontakt med tryghedsrådgiveren i vores vagtcentral. Nødkaldet kan tåle vand, så du roligt kan have nødkaldet på i bad. Vores nødkald skal ikke tilsluttes mobil eller fastnet og er klar til brug, så snart du modtager dit nødkald.

Kontakt os døgnet rundt med kun et tryk

GPS – kan bruges overalt – både inde og ude

Tovejstale, så vi kan tale med dig og sende rette hjælp

  Skal ikke tilsluttes mobil eller fastnet

Den sikreste linje i Danmark
– døgnet rundt

– I gennemsnit tager det kun 7 sekunder fra der trykkes på nødkaldet til man er igennem til en af vores tryghedsrådgivere.

Det gør os til den hurtigste vagtcentral i Danmark og øger sikkerheden ved at hjælpen når frem hurtigere.

Vi er også de eneste der kan hjælpe med daglige påmindelser, samtaler ved utryghed og vi kan ringe flere gange om dagen for at høre om alt er ok.

Den sikreste linje i Danmark
– døgnet rundt

– I gennemsnit tager det kun 7 sekunder fra der trykkes på nødkaldet til man er igennem til en af vores tryghedsrådgivere.

Det gør os til den hurtigste vagtcentral i Danmark og øger sikkerheden ved at hjælpen når frem hurtigere.

Vi er også de eneste der kan hjælpe med daglige påmindelser, samtaler ved utryghed og vi kan ringe flere gange om dagen for at høre om alt er ok.

Lån vores nødkald

*Der betales et depositum for lån af nødkaldet på kr. 750,-

Nogle har kun brug for lidt ekstra tryghed i en kortere periode – for eksempel efter en operation, mens andre ønsker at trygheden skal være en del af deres hverdag.
Derfor har vi gjort det nemt. Ved bestilling kan du blot låne nødkaldet GRATIS* så længe du ønsker at være kunde hos os. Du betaler kun for at vores tryghedsrådgivere passer på dig – døgnet rundt.

Lån vores nødkald

Nogle har kun brug for lidt ekstra tryghed i en kortere periode – for eksempel efter en operation, eller mens de er i sommerhuset, mens andre ønsker at trygheden skal være en del af deres hverdag.
Derfor har vi gjort det nemt. Ved bestilling kan du blot låne nødkaldet GRATIS* så længe du ønsker at være kunde hos os. Du betaler kun for at vores tryghedsrådgivere passer på dig – døgnet rundt.

*Der betales et depositum for lån af nødkaldet på kr. 750,-

Prisoversigt over dit nødkald

  • Nødkald
    kr. 750,-*
    Før  kr. 2.499,
    Nu betaler du blot et depositum – leveres klar til brug.

  • Engangsbetaling ved oprettelse
    kr. 299,-
    Tilpasning af service til dine behov, oprettelse af kontaktpersoner samt detaljeret sundhedsprofil (kan altid ændres uden ekstra omkostninger).
  • Levering
    Kr. 69,-
  • Tryghedsservice
    Fra kr. 149,-/md
    Første måned for din tryghedsservice
  • I alt engangsbetaling fra
    Kr. 1.267,-
  • Nødkald
    kr. 750,-*
    Før  kr. 2.499,
    Nu betaler du blot et depositum – leveres klar til brug.

  • Engangsbetaling ved oprettelse
    kr. 499,-
    Tilpasning af service til dine behov, oprettelse af kontaktpersoner samt detaljeret sundhedsprofil (kan altid ændres uden ekstra omkostninger).
  • Levering
    Kr. 69,-
  • Tryghedsservice
    Fra kr. 149,-/md
    Første måned for din tryghedsservice
  • I alt engangsbetaling fra
    Kr. 1.467,-

Derefter kun fra 149 kr./md

$Price/mo

List item

List item

List item

text

text

text

BASIS TRYGHED

Kun nødkald


149,-/md.


Straks alarmering til CEKURA ved tryk - døgnet rundt.

 2 alarmopkald/md*

FULD TRYGHED

Nødkald og meget mere


329,-/md.

Straks alarmering til CEKURA ved tryk - døgnet rundt.

 Ubegrænset alarmopkald

Individuelle aftaler om alt fra medicinpåmindelser til daglige tryghedsopkald. Herunder bl.a.

Tryghedsopkald

Påmindelser

Tryghedssamtaler

Hvad sker der efter du bestiller vores nødkald?

Dit nødkald bliver sendt med posten hjem til dig. Når du modtager dit nødkald med posten, er det gjort klar til brug. Du skal ikke installere noget, du kan tage dit nødkald i brug med det samme.

Efter du har bestilt dit nødkald, vil du få tilsendt et skema til din mail eller med posten. Her beder vi dig om at indtaste vigtige oplysninger om dig, samt om vi evt. også skal kontakte dine pårørende når du har brug for hjælp.

Når du har taget dit nødkald i brug, beder vi dig teste dit udstyr så vi er helt sikre på at dit nødkald virker. Du kan teste nødkaldet så meget du vil – det vigtigste for os er nemlig at du altid føler dig tryg.

Med os skal I aldrig mere bekymre jer unødigt

– Det er netop det, vi vil hjælpe jer med. Når du ringer til din mor, far, eller en anden person, skal det ikke længere være fordi du er bekymret om alt er okay. Det ved du at det er, når vi overvåger deres nødkald døgnet rundt. I stedet skal I have tid til at tale om alle livets glæder.

© Copyright - CEKURA A/S | Amagerbrogade 41, 1 | København S | Tlf: 32 31 60 50 | E-mail: mail@cekura.dk | CVR: 34046352 |