Vigtigt: Vores hjemmeside er under opbygning. Derfor kan man i øjeblikket ikke bestille via vores hjemmeside. I kan bestille eller få rådgivning om vores produkter ved at ringe på tlf. 32 31 60 50 eller skrive på mail@cekura.dk Bemærk at alarm- og nødkaldsfunktioner ikke er påvirket af dette.
Vigtigt: Vores hjemmeside er under opbygning. Derfor kan man i øjeblikket ikke bestille via vores hjemmeside. I kan bestille eller få rådgivning om vores produkter ved at ringe på tlf. 32 31 60 50 eller skrive på mail@cekura.dk Bemærk at alarm- og nødkaldsfunktioner ikke er påvirket af dette.

Rita, bor alene og har lidt af balanceproblemer. Hendes datter, Sarah, bekymrer sig for Ritas sikkerhed. Sarah har derfor bestilt individuel tryghed fra Cekura til sin mor.

En aften, mens Sarah er ude at handle, falder Rita pludselig i køkkenet og trykker på sit nødkald. Takket være den hurtige og pålidelige respons fra Cekuras vagtcentral, modtager Sarah straks et opkald fra vagtcentralen. Hun får øjeblikkeligt besked om, at Rita er faldet. Sarah ringer straks til naboen, som har nøglen til Ritas hus, og beder dem om at gå over. Sarah når hjem, er naboen allerede ved at tage sig af Rita, som heldigvis ikke er kommet alvorligt til skade.

Sådan skaber vi tryghed hos jer

Vi er der for jer døgnet rundt

Gå til bestilling af individuel tryghed

Dit nødkald kan du tage med dig overalt.

Vores nye nødkald indeholder flere funktioner end tidligere. Der er nu blandt andet indbygget en faldsensor i din bærebare alarm. Det betyder at hvis du falder, bliver der automatisk alarmeret – selv om du ikke trykker på alarmen.

Der er også indbygget en GPS så vores vagtcentral kan se, hvor du befinder dig når du alarmerer. Alarmen er vandafvisende og du kan derfor også have den på under bruseren. Yderligere er der to-vejs tale i alarmen.

En hel ny funktion er, at du nu selv bestemmer om alarmen skal kalde op til en af dine pårørende eller til vores døgnbemandede vagtcentral. Dette får du mulighed for at vælge når du går til bestilling.

Alarmløsningen leveres til din dør eller til nærmeste pakkeshop (hvis du ønsker levering til pakkeshop kan du angive det ved bestilling).

                                      Leveringstid: Kun 1-2 hverdage

Dit nødkald kan du tage med dig overalt.

Vores nye nødkald indeholder flere funktioner end tidligere. Der er nu blandt andet indbygget en faldsensor i din bærebare alarm. Det betyder at hvis du falder, bliver der automatisk alarmeret – selv om du ikke trykker på alarmen.

Der er også indbygget en GPS så vores vagtcentral kan se, hvor du befinder dig når du alarmerer. Alarmen er vandafvisende og du kan derfor også have den på under bruseren. Yderligere er der to-vejs tale i alarmen.

En hel ny funktion er, at du nu selv bestemmer om alarmen skal kalde op til en af dine pårørende eller til vores døgnbemandede vagtcentral. Dette får du mulighed for at vælge når du går til bestilling.

Alarmløsningen leveres til din dør eller til nærmeste pakkeshop (hvis du ønsker levering til pakkeshop kan du angive det ved bestilling).

                                      Leveringstid: Kun 1-2 hverdage

Nødkaldet besvares døgnet rundt

Dit nødkald besvares døgnet rundt af vores tryghedscenter. Det betyder at når du trykker på nødkaldet kan vi tale med dig, se hvor du befinder dig og ringe efter hjælp. Du kan også vælge at nødkaldet skal gå til en pårørendes telefon.

Kun hos Cekura:

  • Kan ringe efter hjælp eller kontakte dine pårørende, familie, naboer eller venner – afhængigt af, hvad vi på forhånd aftaler med dig
  • Vi lægger ikke på, før vi er sikre på at du har fået hjælp og er i trygge hænder
  • Kan også ringe til dig på aftalte tidspunkter for at høre at du har det godt.
  • Du kan ringe til os hvis du for eksempel føler dig ensom eller utryg og har behov for at tale med nogen.

Tryghed med døgnbemandet vagtcentral

Dit nødkald vil døgnet rundt være overvåget fra vores vagtcentral. Det betyder at når du trykker på din alarm vil vi straks få en notifikation om det i vores vagtcentral. Her kan vi tale med dig og ringe efter hjælp. Du kan også vælge at nødkaldet skal gå til en pårørendes telefon. Denne vil så kunne tale med dig og se, hvor du befinder dig.

Vores døgnbemandede vagtcentral:

  • Besvarer alle alarmer indenfor 30 sekunder
  • Kan ringe efter hjælp eller kontakte dine pårørende, familie, naboer eller venner – afhængigt af, hvad vi på forhånd aftaler med dig
  • Vi lægger ikke på, før vi er sikre på at du har fået hjælp og er i trygge hænder
  • Vi aftaler hvad der skal ske når du trykker på dit nødkald, herunder om det skal gå til pårørende, naboer osv.

  • Så snart du har bestilt nødkaldet får du tilsendt et skema, hvor du udfylder telefonnumre på dem, nødkaldet skal kalde op til, samt om der er forhold, som vi skal være ekstra opmærksomme på (herunder om du har særlige lidelser, allergier osv.).

  • Når du trykker på nødkaldet, kan vores vagtcentral eller dine kontaktpersoner tale med dig i nødkaldet og se, hvor du befinder dig. Dette gør det nemmere at komme dig til undsætning – også hvis du grundet situationen, har svært ved at forklare hvor du er.

Vælg en tryghedspakke til dit nødkald

Med tryghedspakken får du døgnet rundt straks igennem til vores tryghedscenter når du trykker på nødkaldet

[supsystic-price-table id=192]

Der er 14 dages fortrydelsesret. Derefter er der 6 måneders bindingsperiode på alle vores abonnementer. Mindstepris i 6 måneder er kr. 1.713 (inkl. engangsbetalingen).