Automatisk alarm ved arbejdsulykke

Med vores sikkerhedsalarm vil alle dine kollegaer straks kunne se, hvor ulykken er sket og tale med dig i alarmen. Det øger chancen for at en ulykke bliver opdaget med det samme og at man hurtigere kan være fremme ved ulykkestedet.

Mange sikkerhedsfunktioner. Bl.a.:

GPS-lokalisering, tovejstale. Kan bruges inde og ude - overalt

Dødmandsknap - dvs. alarmerer hvis man ikke bekræfter at man er ok

Automatisk alarmering ved fald/snublen, eller hvis man fx hænger fast i sikkerhedsseler

Automatisk alarm ved arbejdsulykke

Med vores sikkerhedsalarm vil alle dine kollegaer straks kunne se, hvor ulykken er sket og tale med dig i alarmen. Det øger chancen for at en ulykke bliver opdaget med det samme og at man hurtigere kan være fremme ved ulykkestedet.

Herunder er et udvalg af vores mest benyttede sikkerhedsalarmer.

For os er det meget vigtigt, at I får en alarm, som giver jer mest mulig sikkerhed. Derfor er vores support altid klar til at hjælpe både før, under og efter køb.

Ved spørgsmål kan vi kontaktes på
32 31 60 50

Eller på
mail@cekura.dk

Personsikring

Prøv vores alarm

Når du trykker på alarmen, er den straks igennem til en valgfri modtager. Man kan tale sammen i alarmen og se hinandens lokation. Vores nærværende supportteam sørger for at jeres alarmer tilpasses netop jeres behov.

Alt er inkluderet
i prisen

Ingen skjulte
omkostninger

Leveres helt
klar til brug

✔️Lever op til myndighedernes krav på området
✔️Individuel opsætning – bestem selv modtagere
✔️Indbygget højttaler og mikrofon for to-vejs tale
✔️GPS og faldfunktioner medfølger. (Valgfrit)
✔️Yderst driftssikker og robust (IP65 standard)

Fra kun kr. 149,-/md

Populær hos medarbejdere indenfor industri og vagt,
på institutioner, og mange flere

Prøv uforpligtende i 14 dage

Indendørs sikkerhed

Få mere info

Vores indendørs alarmløsninger kan både tilpasses store og små lokationer, således at omkostningerne holdes nede uden at gå på kompromis med kvalitet og funktioner. Vores nærværende og teknisk dygtige supportteam sørger for at jeres løsning opsættes efter jeres behov og vi vil altid hjælpe jer ved spørgsmål eller ønsker til ændringer i løsningen.

Stationære og
bærbare alarmer

Bevægelses-
sensorer

✔️Personale- og bygningssikring i samme løsning
✔️Mulighed for at se hvor alarmen er aktiveret
✔️Ingen opladning nødvendig, virker altid
✔️Tekniske ændringer kan gøres på afstand
✔️Bredt udvalg af alarmprodukter til løsningen

Populær på indendørsområder, såsom
rådhuse, jobcentre, institutioner med flere

Røgalarmer
og bygningssikring

Få mere info

Hele 95% af vores kunder vælger at tilkoble vores døgnbemandede vagtcentral som enten forvagt eller bagvagt for at sikre korrekt og rettidig besvarelse og håndtering af alarmer. Endnu flere kunder vælger at lade vores vagtcentral håndtere den tekniske overvågning af løsninger. På denne måde sikres drift døgnet rundt og fejl håndteres straks.

Se flere referencer her

(Alarmprodukter som ikke er leveret af os kan også tilkobles vores vagtcentral, kontakt os for at høre nærmere)

Vagtcentral

Fra kun kr. 49,-/md

✔️Forvagtservice – vi besvarer jeres alarmer
✔️Bagvagtservice – vi besvarer når I ikke selv har tid
✔️Teknisk overvågning – vi sikrer jeres alarmløsning

Døgnbemandet vagtcentral
med teknisk, professionelt og erfarent personale

Fra kr. 149/md

Når du trykker på alarmen, er den straks igennem til en valgfri modtager. Man kan tale sammen i alarmen og se hinandens lokation. Vores supportteam sørger for at jeres alarmer tilpasses jeres behov.

Personsikring

✔️Lever op til myndighedernes krav
✔️Bestem selv alarmmodtagere
✔️Indbygget højttaler og mikrofon
✔️GPS og faldfunktioner medfølger.
✔️Yderst driftssikker og robust

Få mere info nu

Alt inkluderet
i prisen

Ingen skjulte
omkostninger

Leveres helt
klar til brug

Prøv uforpligtende i 14 dage

Populær hos medarbejdere indenfor industri, vagt,
på institutioner, og mange flere.

Få mere info nu

Tilpasses både store og små lokationer. Vores nærværende og dygtige supportteam sørger for at løsningen opsættes efter jeres behov. Vi vil altid hjælpe jer ved spørgsmål eller ønsker til ændringer.

Indendørs sikkerhed

✔️Se hvor alarmen er aktiveret
✔️Skal ikke oplades, virker altid
✔️Indstillinger ændres på afstand
✔️Bredt udvalg af alarmprodukter

Stationære og
bærbare alarmer

Bevægelses-
sensorer

Røgalarmer
og bygningssikring

Populær på indendørsområder, såsom
rådhuse, jobcentre, institutioner med flere

Hele 95% af vores kunder vælger at tilkoble vores vagtcentral for at sikre rettidig besvarelse og håndtering af alarmer. Flere vælger at lade os håndtere den tekniske overvågning af løsninger. På denne måde sikres driften 24/7

Vagtcentral

Fra kun kr. 49,-/md

✔️Vi kan besvarer alle jeres alarmer
✔️Vi besvarer når I ikke selv har tid
✔️Teknisk overvågning: vi sikrer driften

Få mere info nu

Døgnbemandet vagtcentral
med professionelt og erfarent personale

(Alarmprodukter som ikke er leveret af os kan også tilkobles vores vagtcentral, kontakt os for at høre nærmere)

Se flere referencer her

Priser

Kontakt os for mere information eller bestilling

Fleksible løsninger som vi tilpasser din dagligdag og dine behov

Hurtig levering på få hverdage afhængig af alarmløsning

Et stort udvalg af kvalitets-sikkerhedsalarmer til brug både inde og ude

Løsninger, som lever op til Arbejdstilsynets anbefalinger på området

Kontakt os for mere info, bestilling eller for en uforpligtende testperiode.

Kort leveringstid ved hastesager

Med venlig hilsen
CEKURA A/S

Disse bruger os blandt andet til at øge personalets sikkerhed samt sikre områder og bygninger

Disse bruger os blandt andet til at øge personalets sikkerhed samt sikre områder og bygninger