Teamleder til døgnbemandet vagtcentral ved CEKURA A/S

Tag med på rejsen, hvor du sammen med os kommer til at skabe tryghed og omsorg for alle i Danmark.

Vi er en ung, dynamisk og sammentømret dansk virksomhed, hvor godt kollegaskab, ansvarlighed og et sjovt arbejdsmiljø er en vigtig del af dagligdagen – og hos os får du fantastiske kolleger i en flad organisation, hvor du er med til at skabe rammerne i din dagligdag, så vi sammen giver vores kunder den bedste service på markedet.

Vi tilbyder service og produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre, både i eget hjem og udenfor – døgnet rundt, året rundt. Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. Kernen i CEKURAs service er vores vagtcentral, som bygger på tillid, erfaring og empati. Det er hertil, vi søger en ny teamleder.

 

Vores vagtcentral er døgnbemandet og har mange forskellige alarmbehandlinger, overvågninger og også en del administrative opgaver i forbindelse med alarm- og kundebehandlinger fra både private borgere, erhvervskunder samt offentlige kunder.

Du vil blive teamleder for vagtcentralteamet som dækker alarmbehandling døgnet rundt, hele året. Stillingen er en fuldtidsstilling og er on-site hos CEKURA A/S på Amagerbrogade i København.

Udover varetagelse af vagtcentralteamet indgår Teamlederen også selv i operatørteamet. Dette gør at du i høj grad selv er med til at tilrettelægge din hverdag og har mulighed for en bred fleksibilitet.


Arbejdsopgaver

  • Supervisering og koordinering i vagtcentralen
  • Afløsning i vagtcentralen
  • Ajourføring af alarmprocesser og alarmbehandling
  • Udarbejdelse/vedligeholdelse af bruger­manualer,
  • Implementering og opdatering af alarmløsninger mv.
  • Deltagelse i løsning af øvrige opgaver i afdelingen
  • Oplæring af nye operatører til vagtcentralen
  • Udarbejdelse af månedsrapport til kunder og selskabets ledelse

Vi forventer at du:

  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • Har gode kommunikationsevner i både skrift og tale
  • Er servicemindet og helhedsorienteret

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har erfaring og flair for brug af IT
  • Er god til at samarbejde og har en tillidsvækkende adfærd
  • Kan have mange bolde i luften på samme tid og bevare overblikket i pressede situationer
  • Er positiv af sind og ser muligheder og løsninger frem for begrænsninger
  • Har flair for administrative opgaver
  • Er fleksibel og kan arbejde på alle døgnets timer.

Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs af hele organisationen – og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område.
Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø.

Yderligere oplysninger: 
Får mere information om stillingen ved at kontakt vores Operationsansvarlig, Trine B. Nyvang pr. mail på trine@cekura.dk

Ansøgningsfrist:

Sidste frist for at søge stillingen er fredag den 25. november 2022. 

Fremsend CV og ansøgning til trine@cekura.dk

Vent dog ikke til sidste øjeblik med at sende os din ansøgning da vi løbende vil gennemgå ansøgninger og indkalde til samtaler.