NYHED:

Nu kan nødkaldet både gå til dine pårørende og til vores vagtcentral

Når der trykkes på den bærbare alarmsender, vil kaldeboksen sørge for at ringe op til de kontaktpersoner som du har valgt i prioriteret rækkefølge. Hvis ingen af kontaktpersonerne reagerer på alarmen, vil vores døgnbemandede vagtcentral besvare kaldet og yde nødvendig hjælp. Vi kan selvfølgelig også besvare nødkaldet som de første, hvis dette ønskes.

Ved besvarelse af alarmen kan man tale sammen i kaldeboksen.

Denne alarmløsning består af en bærbar alarmsender, som man kan bære om halsen, i lommen eller om armen – både halssnor og hvidt armbånd medfølger. Den bærbare alarmsender er vandtæt og kan derfor helt problemfrit tages med under bruseren.

NYHED:
Vælg selv om nødkaldet skal gå til dine pårørende eller til vores vagtcentral

Når der trykkes på den bærbare alarmsender, vil kaldeboksen sørge for at ringe op til de kontaktpersoner som du har valgt i prioriteret rækkefølge. Hvis ingen af kontaktpersonerne reagerer på alarmen, vil vores døgnbemandede vagtcentral besvare kaldet og yde nødvendig hjælp. Vi kan selvfølgelig også besvare nødkaldet som de første, hvis dette ønskes.

Ved besvarelse af alarmen kan man tale sammen i kaldeboksen.

Denne alarmløsning består af en bærbar alarmsender, som man kan bære om halsen, i lommen eller om armen – både halssnor og hvid armbånd medfølger. Den bærbare alarmsender er vandtæt og kan derfor helt problemfrit tages med under bruseren.

Bestil dit nødkald i dag

Du kan enten bestille her på siden, eller ved at ringe til os på 32 31 60 50. Så snart du har bestilt får du tilsendt et spørgeskema, hvor vi kan aftale om der er særlige forhold når nødkaldet besvares.

Alle disse oplysninger vil fremgå på vores skærm, så snart du trykker på nødkaldet.

Nødkaldet leveres i løbet af to hverdage og er klar til brug når du modtager det. Det betyder at du ikke skal installere noget og du skal heller ikke bruge internet eller telefonlinje for at få nødkaldet til at virke. Du isætter blot nødkaldsboksen i stikkontakten og tager din alarmsender på.

Priseksempel

  • Tryghedsboks

    Kr. 750,- i depositum
    Før kr. 2.499,- 
  • Alarmsender
    Kr. 299,-
  • Oprettelse

    kr. 299,-
    Før kr. 499,-
  • Levering
    kr. 69,-
    Vi sender med GLS direkte til din dør – eller til nærmeste afhentningssted
  • I alt i engangsbetaling
    Kr. 1.317,-

Sådan vælger du en alarmløsning der bedst muligt sikrer dig

Start med at vælge en af vores tryghedspakker. I næste trin får du mulighed for at tilvælge en eller flere alarmersendere.
Uanset hvilken løsning du skulle vælge, leveres den klar til brug. Vi er altid klar på mail eller telefon til at hjælpe dig, hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Familie Tryghed
Tag jer af jeres nærmeste

kr. 119,-/md

Vælg denne tryghedspakke hvis du ønsker at alarmen ført skal gå til én eller to af dine kontaktpersoner – f.eks. et familiemedlem eller en nabo – og til os som back-up, hvis dine kontaktpersoner ikke besvarer nødkaldet. Vi reagerer naturligvis på alle alarmer hurtigt og professionelt døgnet rundt og handler i overensstemmelse med det aftalte.

I denne pakke er der inkluderet ét nødkald/md som vores vagtcentral håndterer. Derudover koster det 99 kr. pr. ekstra nødkald – dog naturligvis aldrig hvis der er tale om fejlalarm eller hvis man ønsker at teste sit nødkald. Hvis I selv håndterer nødkaldet, er der ingen begrænsning i antallet af nødkald I kan foretage.

I denne løsning er der også inkluderet et SIM-kort med 60 min. taletid/md når du f.eks. kontakter dine pårørende gennem nødkaldet.

Basis Tryghed
Alarm direkte til vagtcentral

kr. 149,-/md

CEKURA besvarer dit nødopkald døgnet rundt og handler hurtigt og professionelt i overensstemmelse med det aftalte.

Der er inkluderet to nødopkald pr. måned. Derudover koster det 99 kr. pr. ekstra opkald – dog naturligvis aldrig hvis der er tale om fejlalarm eller hvis man ønsker at teste sit nødkald – således at du ikke skal være nervøs for at komme til at trykke ved en fejl eller for at teste dit nødkald

Nødkaldet og signalet fra alle dine andre alarmer vil gå direkte til vores vagtcentral, hvor vi ringer efter hjælp.

Denne tryghedspakke passer til dig, som føler dig tryg men alligevel ønsker at have mere sikkerhed – enten i form af et nødkald eller ved at sikre din bolig  – bare for en sikkerheds skyld eller fordi du ønsker at dine pårørende ikke skal bekymre sig så meget for, om du er okay.

SIM-kort er naturligvis inkluderet i denne pakke.

Fuld Tryghed
Tryghed og meget mere

kr. 329,-/md

Ud over at besvare nødkaldet døgnet rundt samt overvåge dine andre alarmer, kan der i denne tryghedspakke aftales bestemte tidspunkter, hvor CEKURA ringer til dig for at høre om alt er ok. Ved manglende besvarelse iværksættes en aftalt handlingsplan, f.eks. at CEKURA kontakter en nabo eller pårørende, som kan tjekke om alt er ok.

Her er der også mulighed for at aftale daglige påmindelser om medicin eller andet.

Denne tryghedspakke passer til dig, som måske kan få behov for hjælp mere end to gange om måneden, men også til dig, som ønsker lidt mere tryghed eller som måske kan føle dig lidt alene og har brug for at tale med en empatisk og lyttende person. Med denne tryghedspakke er det nemlig muligt at ringe til os hvis du blot har brug for at tale med os om stort og småt.

SIM-kort er naturligvis inkluderet i denne pakke.

Ring eller skriv til mig hvis du har spørgsmål

Jeg hedder Søren Nielsen og er ansvarlig for at CEKURAs brugere altid føler sig mest muligt trygge.

Har du spørgsmål eller er du i tvivl om vores service kan gøre dig mere tryg? Du er altid velkommen til at skrive eller ringe til mig på 32 31 60 50. Alle skriftlige henvendelser besvares senest næste hverdag.

Med venlig hilsen

Søren

© Copyright - CEKURA A/S | Amagerbrogade 41, 1 | København S | Tlf: 32 31 60 50 | E-mail: mail@cekura.dk | CVR: 34046352 |