Ønsker du en vagtcentral, som kan varetage alle opgaver inden for administrering af alarmopkald, er du meget velkommen til at kontakte os. Vores vagtcentral er kendt for stabilitet, en høj grad af fleksibilitet, og derudover kører vi med åben protokol, dvs. at vi nemt kan administrere jeres nuværende alarmer, men I kan også leje eller købe vores.
Døgnbemandet Vagtcentral
Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger, såsom:
- Forvagt service
- Bagvagt service
- Overvågning service
- Vagtkørsel service
Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.
Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt
Tryg
”Valget faldt på cekuras vagtcentral på grund at de nemt kan tilpasse deres vagtcentralservices, men nok vigtigst af alt, at de har et unikt og personligt tilgang til hver borger. Dette tror jeg vil give borgeren en følelse af tryghed
….TRYG
Sammen med Tryg er vi i gang med et testforløb som skal vise om en hel ny service fra vores vagtcentral kan være med til at øge trygheden hos ældre borgere – især dem, der bor alene.
Tryg valgte os som samarbejdspartner til testforløbet netop fordi vi nemt kunne tilpasse vores service til at kunne være bagvagt, men også at man problemfrit kunne tilslutte nye alarmenheder med faldsensorer, tovejstaler og GPS-lokalisering, som netop er en vigtig.
Læs om projektforløbet og hvordan vores vagtcentral har sikret en individuel tryghedsløsning til hver borger her.
Hjørring kommune
Vi er glade for den meget enkle håndtering af kaldelister i forhold til vagtrul, og ikke mindst den engagerede døgnsupport og meget overskuelige prisoversigt. Derudover er Cekuras medarbejdere i forvagtsordningen både hurtige, men også venlig mod borgerne. Hvad der også er vigtigt; 42% af nødkald er blevet besvaret og afsluttet af Cekura, hvilket har frigivet mange timer hos vores personale.
Navn, Omsorgschef i Hjørring kommune
Hjørring kommune havde brug for en løsning, hvor alarmer fra borgere blev besvaret af en vagtcentral hurtigt og effektivt. Derudover havde de brug for at selve alarmerne indgik i løsningen. Det fik de hos os, hvor vi i dag besvarer alarmer som forvagt.
Læs mere her
Lata – støtte og forsorg
Cekura leverer sikkerhedsalarmer til vores personale. Her er der fokus på at alarmerne skal være små og nemme at håndtere, samt at de skal besvares lynhurtigt. Cekura klarer denne opgave til U.G.
Navn, Lata, Pleje og forsorg
Lata havde brug for en sikkerhedsalarm-løsning, hvor alarmerne hurtigt gik til en vagtcentral, som kunne reagere i tilfælde af en nødsituation. Samtidig var det vigtigt at alarmerne var små og diskrete, og kunne alarmere lydløst, så de ikke ødelage den gode interaktion med borgeren. Læs hele casen her.
– og dette er uanset tid på døgnet
Vi besvarer alle henvendelser indenfor 30 sekunder
Vores Døgnbemandede Vagtcentral
Priserne starter helt nede fra kr. 39,/md og I får altid vores gode service uden at skulle betale for mere end hvad I har behov for.
[rtbs name=”erhverv-doegnbemandet-vagtcentral”]
Ubemandet Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
- Alarmering via telefonopkald
- Alarmering via tekstbedsked
- Alarmering via e-mail
- Alarmering via app (2. halvår 2021)
- Alarmering via sirene/lys signal
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
Vores Døgnbemandede Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
[rtbs name=”erhverv-doegnbemandet-call-center”]
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Døgnbemandet Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
- Servicetelefon
- Telefonomstilling
- Telefonsupport
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Få en uforpligtende samtale
Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder.
Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så I sammen kan tage en snak om hvordan vi kan hjælpe netop jer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S
– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50
En uforpligtende samtale
Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S